Telemarketing CARE Danmark
footer-image.png

Vi ringer for at hverve nye faste støtter. Som grøn udviklings- og nødhjælpsorganisation har vi brug for støtte for at kunne styrke verdens fattigste kvinder i Afrika og Asien i kampen mod klima-forandringer og fattigdom.  

Klima-forandringerne truer utallige liv og sender millioner på flugt fra tørke, storme, oversvømmelser og skovbrande. Lige nu har klima-krisens ofre brug for ekstra hjælp i kampen mod klima-krisens konsekvenser. 

Hvorfor ringer I?

Vi ringer, fordi det gør en forskel. CAREs arbejde er afhængigt af bidrag fra private og virksomheder. Vi tilstræber at indsamle bidrag så omkostningseffektivt som muligt, for at så mange penge som muligt kan bruges til nødhjælps- og udviklingsarbejdet ude i felten.  

Hvem ringer? 

Vi får hjælp til at ringe af Charity Guard som ringer fra: 88 33 19 83; 88 33 19 87 og 88 33 19 91.

Er det sikkert? 

Ja. Som privatperson kan man oprette en PBS-aftale direkte over telefonen. For at tilmelde et bidrag til Betalingsservice skal vi bruge kontonummer og CPR-nummer. Denne praksis er udviklet i samarbejde med PBS. Det kan du læse mere om hos vores brancheforening ISOBRO 

CPR-nummeret indberettes også til SKAT, så du kan få fradrag for din støtte. 

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke vil give mine oplysninger over telefonen? 

Hvis du ikke ønsker at videregive dine oplysninger over telefonen, kan du støtte her 

Har du spørgsmål? 

Har du spørgsmål til vores telemarketingkampagne, er du velkommen til at kontakte os på care@care.dk 

Håndtering af dine oplysninger 

Alle data håndteres fortroligt og i overensstemmelse med EU’s lovgivning om GDPR. Vi udleverer kun data til Betalingsservice, SKAT og den aktuelle samarbejdspartner som foretager opkaldet for at aftalen kan oprettes, og så folk kan få fradrag, hvis de er berettigede til det. 

Ønsker du ikke at blive kontaktet? 

Du kan altid skrive til os, hvis du ikke ønsker at blive kontaktet. Skriv blot dit ønske og dine oplysninger til mailadressen medlemsservice@care.dk, så registrerer vi i vores system, at du ikke ønsker at høre fra os. 

Du kan læse CAREs retningslinjer for telemarketing lige her.