CARE søger analytisk Web Manager - CARE

CARE søger analytisk Web Manager

Kan du omsætte gode historier, tal og data til visual content og brugervenligt webdesign, og har du tilstrækkeligt med teknisk snilde og indsigt som gør dig i stand til at oversætte dine interessenters behov til programmørsprog? Vil du samtidig gøre en forskel for dem, der er hårdest ramt af klimaforandringer, og vil du være med til at videreudvikle den digitale indsats hos Danmarks grønne udviklings- og nødhjælpsorganisation? Så er du måske vores nye Web Manager.

 

I afdelingen Partnership & Engagement arbejder vi med communityskabelse, branding, kommunikation og privatindsamling. Lige nu søger vi en skarp, analytisk, kreativ og idérig Web Manager/Specialist som får ansvaret for care.dk. Får du jobbet skal du sikre, at care.dk både formidler CAREs arbejde på bedst mulig vis, er engagerende, tiltrækkende, har optimal brugervenlighed og samtidig understøtter vores forretningsmål.

 

Indhold og design på care.dk skal afspejle en tydelig forbindelse til de budskaber man møder på CAREs andre digitale og sociale medier.  Det sker ved, at du bliver en del af Partnership & Engagement, hvor vi er ca. 10 kollegaer, som både arbejder tæt sammen med hinanden og med resten af vores kollegager. Vi giver masser af frihed og plads til gode idéer, og får du jobbet får du samtidig en særlig mulighed for at gøre vores hjemmeside til et af de vigtigste redskaber vi har i arbejdet med at engagere vores omverden i at være med til at håndtere klimaforandringerne.

 

Dine opgaver vil bl.a. bestå af:

  • At stå i spidsen for care.dk. Det betyder at du er projektleder for udviklingsopgaver og ansvarlig for en effektiv drift af sitet, herunder kontinuerlige optimerings- og opdateringsopgaver.
  • At stå i spidsen for CAREs business intelligence indsats ifm. digitale platforme, med fokus på SEO og analyse af vores tværkanale oplysnings- og engagementskampagner
  • At udvikle og opdatere landing pages, banner ads og andre mindre digitale værktøjer.
  • At planlægge, udføre og måle user journey og -experience, samt conversion tests
  • At sikre sammenhæng og integration på tværs af de interne digitale systemer
  • At lægge nyt indhold (inkl. videoer, fotomateriale og grafik) op for at understøtte strategien og kommunikationsindsatsen.
  • Koordinering og samarbejde med dine kollegaer i afdelingen så at care.dk afspejler indhold og kampagner på

øvrige kommunikationsplatforme

  • Øvrige opgaver, som udføres i samarbejde med resten af afdelingen.

 

Stillingen er med reference til Director of Partnership & Engagement Jonas Engberg.

 

Vi forestiller os, at du:

Vi søger en særlig person, som både har erfaring med business intelligence, websites og arbejdet med userdesign. Du

 

  • Har solidt kendskab til website analytics værktøjer (f.eks. Google Analytics, NetInsight, Omniture, og WebTrends)
  • Har erfaring med ad serving værktøjer (f.eks. DART, Atlas)
  • Har erfaring med opsætning, analyse af og optimering af Google Adwords-kampagner
  • Har erfaring med HTML, CSS og JavaScript
  • Har erfaring med at udvikle, implementere og optimere landing pages og brugerkanaler
  • Har solidt kendskab til web analytics og SEO
  • Er opdateret med de nyeste tendenser og best practices indenfor online marketing og måling
  • Har erfaring som webmanager eller tilsvarende
  • Har erfaring med projektledelse af web eller IT projekter
  • Må gerne have erfaring med visuelt og user design til digitale medier
  • Har en relevant uddannelse

 

CARE er en god og spændende arbejdsplads, hvor vi sætter pris på hinanden og et godt arbejdsmiljø. Det skal du have lyst til at bidrage til, samtidig med at du trives i en organisation hvor vi er ambitiøse, tænker nyt og arbejder sammen på tværs. I Partnership & Engagement er vi i gang med at omlægge vores måde at engagere og interagere med vores omverden på. Det kræver nytænkning, mod, samarbejde og selvstændighed, men også analytiske evner og teknisk forståelse. Vi der derfor gerne at vores Web Manager:

 

  • Har stærke analytiske evner og et data-drevent mindset
  • Kan arbejde selvstændigt, og tager ansvar og ejerskab for dit ansvarsområde og opgaver
  • Har gode samarbejdsevner og trives som del af et team
  • Kommunikerer i øjenhøjde
  • Er en dygtig projektleder, dvs.
  • god til at opstille mål
  • kan håndtere mange interessenter
  • bevarer overblikket
  • sikrer fremdrift
  • kommer i mål
  • Reducerer kompleksitet og er løsningsorienteret
  • Er nysgerrig og åben for forandringer

 

Vi tilbyder

  • Et spændende job i en dynamisk og international anerkendt udviklingsorganisation
  • En stilling med selvstændigt ansvar hvor du får mulighed for at bruge dine erfaringer med Business intelligence og webmedier fra analyse til udvikling og eksekvering
  • At være med i opbygningen og udviklingen af en helt ny måde at tænke engagement på

 

Sådan ansøger du 

Send en motiveret ansøgning og dit CV via vores online rekrutteringssystem her. 

 

Ansøgningsfristen er den 7. august 2020 kl. 12.00.  Stillingen ønskes besat snarest muligt og forventet tiltrædelse er pr. 1. oktober 2020.

 

Vi afholder samtaler i uge 33 og uge 35.  Mellem første og anden samtale skal du være indstillet på at gennemgå et testforløb hos vores samarbejdspartner Mercuri Urval.

 

Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte Director for Partnership & Engagement, Jonas Engberg på jengberg@care.dk eller på telefon +45 2752 8454.

 

CARE ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle kvalificerede ansøgere til at søge uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold.

 

Hvem er vi?

CARE er en grøn udviklings- og nødhjælpsorganisation, som verden over støtter verdens fattigste og mest klimaudsatte mennesker i at skabe sig et godt og værdigt liv. Med klimatilpasning, uddannelse, akut nødhjælp og hjælp til selvhjælp er vi til stede både før, under og efter katastrofen. Gennem bæredygtige løsninger med både lokale organisationer og store virksomheder skaber vi sammen en grøn og retfærdig verden for alle.

CARE Danmark er en del af CARE International, der med sin tilstedeværelse i 93 lande er en af verdens største humanitære organisationer. I 2018 nåede CARE International ud til 68 millioner mennesker.